Ciekawa reklama

0
111

Na rynku co roku pojawiają się nowinki techniczne z dziedziny nagrywania filmów. Firmy prześcigają się w prezentowaniu nowych modeli. Reklamują je jako najbardziej zaawansowane lub wręcz przeciwnie, jako bardzo proste w obsłudze, nieskomplikowane i pod hasłem ?dla każdego?. Decydując się na zakup jednej z nich, jesteśmy zasypywani informacjami o sposobie nagrywania, stabilizacji obrazu, rozmiarze wyświetlacza, rodzaju matrycy. Trudno podjąć konkretną decyzję. Stąd producenci proponując coraz to ciekawsze sposoby promocji swoich produktów. I tak firma Samsung wypuściła na rynek ciekawy filmik, w którym co chwilę pojawia się sprzęt tej firmy. Sama jednak treść to jedna z najchętniej oglądanych na portalu YouTube prezentacja umiejętności pewnego Japończyka, który w zaskakująco zręcznie i szybko trafia do celu wizytówkami. Potrafi rozbić balon, wrzucić karteczkę na pierwsze piętro mijanego budynku czy utrafić w szparę w drzwiach. W ten oto sposób Samsung trafia do szerokiej gamy odbiorców poprzez zabawę i modę na osobliwości.